Arculattervezés

Vállalkozásod sikeréhez elengedhetetlen, hogy egyedi logóval és arculattal rendelkezz.

Ez tesz azonnal felismerhetővé, segít, hogy kiemelkedj a tömegből, megkülönböztet a versenytársaktól.

Egy jó arculat profizmusról árulkodik, a célcsoportot szólítja meg, pozitív első benyomást kelt és bizalmat épít.

Arculatod esetében a minőségi, megragadó design-nak nagyobb szerepe van a siker elérésében mint gondolnád.

Célunk az, hogy leendő ügyfeleid emlékezetébe véssük egyedülálló személyes márkád üzenetét, értékeit.

Az arculat fő eleme: a logó

A logó az arculat kulcseleme, a vállalkozásod legfőbb vizuális lábnyoma, mely képviseli a teljes brandet, egyedivé és beazonosíthatóvá tesz. A logó közvetíti továbbá mindazon értékeket, érzéseket, hangulatot, melyet a vállalkozás szeretne prezentálni a célközönsége felé.

A logó lehet csak betűlogó, de általban tartalmaz grafikai elemet, szimbólumot is. Kiegészülhet egy frappáns szlogennel is.

A hatásos logó ismertetőjegyei

  • egyedi
  • testreszabott
  • sokoldalú
  • időtlen
  • emlékezetes

TOVÁBBI ARCULATI ELEMEK

Az arculati elemek nagyon fontos szerepet játszanak az első benyomás kialakításában, hiszen az ügyfelek ezekkel találkoznak először a weboldalon, a különböző nyomtatott anyagokon, social media felületeken. Ezek többek között:

  • névjegykártya
  • levélpapír, boríték
  • szóróanyagok
  • ajándékutalvány, árlista, kupon
  • email aláírás
  • social media design

Miben számíthatsz rám az arculattervezés során?

  • elkészítem egyedi, vektorgrafikus (minőségromlás nélkül méretezhető) logódat és a logó variációkat, az arculati színekkel és fekete, valamint fehér színben is, ezen kívül látványterveken (ún. mockup-okon elhelyezve) is elküldöm neked

 

  • kiválasztom az arculatodnak leginkább megfelelő színeket és betűtípusokat

 

  • rám bízhatod az arculatod egyéb elemeit is, legyen szó akár egy névjegykártyáról vagy egyéb szóróanyagról
        • az elkészült arculatot ún. moodboard-on (hangulattáblán) prezentálom neked

        Az arculattervezés folyamata

        1. KAPCSOLATFELVÉTEL

        Ha szimpatikusnak találsz és szeretnél velem dolgozni, az itt található űrlap segítségével tudod felvenni velem a kapcsolatot.

        2. IGÉNYFELMÉRÉS, ÁRAJÁNLAT

        48 órán belül küldök egy részletes kérdőívet, hogy jobban megismerjem az igényeidet, melynek kitöltése után személyre szabott árajánlatot tudok adni neked.

        3. SZERZŐDÉSKÖTÉS

        Ha szeretnél együtt dolgozni velem, megbízási szerződést kötünk. A szerződés megkötésekor a teljes ár 25 %-át kell előlegként kifizetni.

        4. PIACKUTATÁS ÉS TERVEK ELKÉSZÍTÉSE

        Először alapos kutatómunkát végzek, felmérem a konkurenciát, hogy valóban biztosítsam személyes márkád számára az egyedi arculatot. Ezt követően a szerződésben meghatározottak szerint megtervezem a logódat, az arculati elemeket és elkészítem a látványterveket, és moodboard-ot.

        5. A MUNKA ELVÉGZÉSE

        A tervek bemutatása után, a véglegesítés előtt, elvégzem az esetleges módosításokat, utolsó simításokat.

        6. A KÉSZ MUNKA ÁTADÁSA

        A fennmaradó vételár kiegyenlítése után megkapod a kész munkát kép formátumban (pdf., jpg.,  és png.), illetve igény esetén vektoros (ai., svg.) formátumban is.

        CSOMAGAJÁNLATOK

        Az árak tájékoztató jellegűek. Minden projekt egyedi és összetett, ezért ár megállapítás csak pontos egyeztetés után történik. A csomagok bővítésére van lehetőség, illetve kérésre ki is vehetőek belőle elemek. Az árak alanyi adómentesek és forintban értendők.

        Gyakran Ismételt Kérdések

        Mennyi időt vesz igénybe az arculattervezés?

        Ez függ a megrendelt arculati elemek számától. Általában 4 hét alatt elkészül egy komplett arculat.

        Már van arculatom, de ideje frissíteni. Redesign-ra is van lehetőség?

        Természetesen arculatfrissítést is vállalok.

        Az arculati elemeket, mint pl. a névjegykártya, kinyomtatva kapom meg?

        Nem, az árak csak a grafikai tervezést tartalmazzák. Az anyagokat nyomdakész állapotban küldöm neked, melyeket bármelyik nyomdában ki tudnak nyomtatni neked.

        Mit jelent a moodboard?

        A moodboard más néven hangulattábla vagy arculati tábla, melyen prezentáljuk az elkészült arculati elemeket, a logót, logó változatokat, arculati színeket, betűtípusokat, mintázatokat, inspirációs fotókat.

        Egyik csomag sem az igazi számomra. Kérhetek egyedi ajánlatot?

        Persze! A csomagok iránymutatásra szolgálnak. Minden projekt egyedi, így személyre szabott árajánlatot adok mindenkinek.